.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه حاشیه های شکست سنگین استقلال
ديدار تيم هاي ملوان و استقلال از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد و در نهایت با شکست 4 بر 2 استقلال پایان یافت. گزیده ای از همه حاشیه های این بازی پیش روی شماست:

شمال نیوز: ديدار تيم هاي ملوان و استقلال از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد و در نهایت با شکست 4 بر 2 استقلال پایان یافت. گزیده ای از همه حاشیه های این بازی پیش روی شماست:

*طرفداران تيم ملوان نسبت به حضور مربي تيم استقلال در زمين واکنش نشان دادند.

*در حالي که نزديک به يک ساعت و نيم به آغاز بازي باقي مانده نزديک به 300 هوادار در ورزشگاه حضور پيدا کردند. در استاديوم تختي از ساعت 13:30 به روي هواداران دو تيم باز شد.

*از سوي باشگاه ملوان پرچم‌هايي سفيد رنگ در اختيار تماشاگران قرار گرفت تا آنها به اين شکل تيم خود را تشويق کنند. همچنين تعدادي بنر تبليغاتي از سوي اين باشگاه در ورزشگاه نصب شد.

*با توجه به بارش برف طي هفته‌هاي گذشته در اطراف پيست ورزشگاه تختي برف روبي شد و برف‌ها در گوشه اي از ورزشگاه جمع شدند.

*مجيد صالح قبل از شروع بازي براي بررسي وضعيت چمن ورزشگاه به داخل زمين آمد که با واکنش طرفداران ملوان رو به رو شد. همچنين حميد بابازاده هم همين کار را انجام داد که طرفداران استقلال نسبت به اين مسئله واکنش نشان دادند.

*مسئولان برگزاري بازي به دليل درگذشت فرخ باسواري خبرنگار با سابقه شهر انزلي که هفته گذشته به دليل سکته از دنيا رفته است بنرهايي را نصب کردند. روي صندلي که وي هميشه در جايگاه خبرنگاران مي نشست عکس آن مرحوم را براي اداي احترام نصب کردند.

* اکثر هواداران دو تيم استقلال و ملوان با چتر براي فرار از خيس شدن در ورزشگاه حضور پيدا کرده بودند.

* طبق هماهنگي‌هاي قبلي تعدادي از ليدرهاي تيم استقلال با لباس رفتگران در ورزشگاه حاضر شده و به اين شکل با کارمندان شهرداري هم‌لباس شده تا به نوعي از عملکرد آنها تقدير کرده باشند.

*سرپرست تيم استقلال قبل از شروع بازي در خصوص جايگاه تماشاگران اين تيم و نحوه استقرار‌ آنها با مسئولان برگزاري بازي‌ها صحبت کرد.

*تعدادي از طرفداران استقلال قبل از آغاز بازي تيم خود را تشويق کردند که اين مسئله با واکنش ملواني‌ها روبه‌رو شد. استقلالي‌ها وقتي ديدند تماشاگران ملوان واکنش نشان دادند مرحوم سيروس قايقران را تشويق کردند تا بدين وسيله از به وجود آمدن تنش جلوگيري شود اما همچنان هواداران ملوان با استقلالي‌ها درگيري لفظي دارند.

*يکي از هواداران معلول طرفدار ملوان در کنار زمين حضور داشت.

*تماشاگران تيم استقلال در بخشي از شعارهاي خود باز هم علي دايي را رئيس مافيا خطاب کردند.

* سيدمهدي رحمتي و کارلوس کي‌روش توسط هواداران استقلال و ملوان تشويق شدند.

* هواداران استقلال سيدمهدي رحمتي را با شعار «عقاب آسيا» تشويق مي‌کردند که هواداران ملوان پس از اين تشويق به طعنه کارلوس کي‌روش را تشويق کردند. همچنين هواداران استقلال با شعار «تيم ملي بي‌سيد نمي‌خواهيم، نمي‌خواهيم» از کي‌روش درخواست داشتند تا رحمتي را به تيم ملي دعوت کند.

* عده‌اي اندک از هواداران ملوان مهدي رحمتي را تشويق کردند و او پس از اين کار به سمت آنها رفت.

* ايمان صادقي دروازه‌بان کنوني ملوان و بازيکن سابق استقلال با حميد بابازاده و رحمتي خوش و بش کرد و پس از آن، آنها را به سمت هواداران ملوان برد.

* هواداران ملوان با شعار «مازيار قايقران» زارع را مورد تشويق قرار دادند.

* پژمان نوري و مهرداد اولادي بازيکنان سابق ملوان از سوي عده‌اي از تماشاگران اين تيم تشويق شدند و آنها به سمت هواداران رفتند.البته تعدادي از هواداران ملوان در مقابل جايگاه با کنايه شعارهايي مي دادند که ظاهرا خطابشان به نوري بود. اين تعداد اندک بودند. همچنين محسن يوسفي بازيکن سابق استقلال مورد تشويق طرفداران استقلال قرار گرفت.

* هواداران استقلال با توجه به صد گله شدن برهاني او را مورد تشويق قرار دادند.

* بلندگوي ورزشگاه تذکر داد تا افرادي که با لباس شخصي در کنار زمين حضور دارند، محل را ترک کند تا نظم بيشتري در ورزشگاه وجود داشته باشد.

* مقابل جايگاه طرفداران استقلال بنري نصب شده که عکس مرحوم حجازي در آن حک شده بود. زير اين بنر نوشته شده است:« حجازي مردي که فوتبال ايران قدرش را ندانست». اين بنر توسط کانون هواداران استقلال از صومعه سرا به ورزشگاه آورده شده بود.

*تماشاگران ملوان به خاطر تشويق و شعار عليه پژمان نوري با يکديگر اختلاف پيدا کردند.

*طرفداران تيم ملوان قبل از آنکه امير قلعه‌نويي از درب تونل وارد زمين چمن شود عليه وي شعار دادند البته اين تعداد از تماشاگران که تعدادشان نزديک به 300 نفر بود روبروي جايگاه هواداران ملوان نشسته و هنگامي که اکثر طرفداران ملوان نوري و اولادي را تشويق مي‌کردند عليه کاپيتان سابق تيمشان موضع گرفته و با تشويق مازيار زارع از الفاظ رکيکي عليه پژمان نوري استفاده کردند. همين موضوع باعث شد تا تماشاگران ملوان با يکديگر اختلاف پيدا کنند که نيروي انتظامي به خاطر همين موضوع وارد عمل شد.

* امير قلعه‌نويي وقتي وارد زمين شد بلافاصله سمت اسکوچيچ و نيمکت تيم ملوان رفت و با آنها خوش و بش کرد. وي وقتي متوجه شد گوينده ورزشگاه در حال تلاوت قرآن است همان جا ايستاد و به احترام قرآن براي دقايقي سکوت کرد.

* بازيکنان ملوان و استقلال شاخه گل‌هايي را در دست داشتند که به خاطر درگذشت فرخ باسواري خبرنگار مرحوم شهر انزلي آن شاخه گل‌ها را در مقابل عکس آن مرحوم قرار دادند.

* مهرداد اولادي و پژمان نوري بازيکنان بودند که به سمت نيمکت ملوان رفتند و با تک‌تک اعضاي کادر فني اين تيم خوش وبش کردند. همچنين ايمان صادقي و محسن يوسفي بازيکنان سابق استقلال نيز به سمت قلعه‌نويي رفته و از وي رخصت گرفتند.

*سيروس محجوب، اسماعيل حسن‌زاده، محمد مايلي‌کهن و علي اميري در جايگاه ويژه حضور داشتند.

*سيروس محجوب مالک باشگاه ملوان قبل از شروع مسابقه به رختکن استقلال رفت و با امير قلعه‌نويي خوش و بش کرد و به نوعي بابت حرف‌هايي که در مورد شام مشترک اسکوچيچ و قلعه‌نويي زده بود از سرمربي استقلال دلجويي کرد.

* محمد مايلي‌کهن هم با لباس رفتگرها وارد ورزشگاه شد تا در واکنش به اظهارات علي دايي به نوعي از کارگران زحمتکش شهرداري حمايت کند.

تماشاگران ملوان در طول برگزاری بازی بارها و بارها علیه پژمان نوری و مهرداد اولادی شعار دادند. این شعارها زمانی شدت گرفت که استقلال گل اول را دریافت کرد. هرگاه نوری و اولادی پا به توپ می‌شوند تماشاگران ملوان واکنش نشان می‌دهند.

* مازیار زارع وقتی دید تماشاگران ملوان شعار می‌دهند «کاپیتان با غیرت، مازیار قایقران» به سمت تماشاگران ملوان رفت و از آنها خواست علیه نوری و اولادی شعار ندهند. همچنین ملوانی‌ها به شدت علیه حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال واکنش نشان دادند.

* هاشم بیک‌زاده در یکی از صحنه‌ها از عصبانیت به بطری آب لگد زد که همین مسئله باعث شد تا داور به او اخطار بدهد.

* امیر قلعه‌نویی به دلیل بارش باران کاپشن کلاهدار به تن کرد تا از خیس شدن در امان بماند.

*هنگامی که نیمه اول به پایان رسید پژمان نوری پیراهن خود را از تن درآورد تا بدین وسیله تماشاگران را کمی آرام کند.

*در حالی که استقلال گل چهارم را از ملوان دریافت کردند تماشاگران حریف به شدت علیه مهدی رحمتی شعار دادند.

*هنگامی که استقلالی‌ها در به ثمر رسیدن یکی از توپها ناکام  شدند حنیف عمران‌زاده با یکی از توپ جمع کن‌ها درگیری لفظی پیدا کرد که داور به این بازیکن تذکر جدی داد.

* دو نوجوان طرفدار ملوان در جریان دیدار دو تیم از حال رفتند. این دو نفر با برانکارد به آمبولانس‌های مستقر در ورزشگاه هدایت شدند.

* در اواخر بازی بارش باران در ورزشگاه شدت گرفت به شکلی که تمام تماشاگران خیس شدند.

* هنگامی که استقلال توسط قاضی به گل رسید تماشاگران ملوان به شکل طرفداران تراکتورسازی شعار دادند عیبی یوخ!

* پس از پایان دیدار دو تیم ملوان و استقلال که با برتری 4 بر 2 انزلی‌چی‌ها همراه بود هواداران تیم میزبان مقابل میکسدزون ورزشگاه و محل عبور و مرور بازیکنان دو تیم تجمع کرده و خواستار گرفتن عکس یادگاری و امضا از بازیکنان ملوان شدند.

این موضوع ابتدا با دستور ماموران نیروی انتظامی برای متفرق شدن این تعداد از هواداران همراه بود که پس از اینکه عده‌ای از هواداران ملوان همچنان مقابل میکسدزون باقی ماندند، ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شده و تعداد باقی مانده را متفرق کردند.

پس از این پیروزی پرگل بازیکنان ملوان در رختکن این تیم به جشن و پایکوبی پرداخته و این پیروزی را جشن گرفتند./ فارس
-


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.